Wednesday, March 14, 2007

Venstrefolk er nogle banditter

Mavepusteren har skrevet grimt om Klaus Riskjær og sammenkæder det faktum at KR var venstremand (han glemmer at fortælle at han blev smidt ud af partiet) med en teori om at så er alle venstremænd nogle banditter....

For lige at underbygge hans teori nævner han så Peter Brixtofte.....

Jeg vil endnu en gang tillade mig at henvise til mit tidligere indlæg hvor min teori er at:

Hvor der handles der spildes, fortagsomme mennesker laver fejl....

Moralen er at venstrefløjen i ro og mag kan sidde bag deres bureaukratiske og akademiske bolværker mod folk som er aktive ude i virkeligheden.

Nævn mig en nulevende aktiv venstrefløjser som har bygget noget nyttigt og samfundsberigende for mange mennesker op..... nej vel?

Riskjær har bygget cybercity op som i dag leverer internetløsninger til glæde for rigtig mange mennesker...... Brixtofte har i den grad fået farum på landkortet som en innovativ by... dette skal ikke ses som en blåstempling af de 2 personer, retten har talt og de har begge trådt over stregen.

2 Comments:

Blogger kramperen said...

Riskjær var i sine unge dage aktiv ude på den ydre venstrefløj, bl.a. med støtte til Christiania.

8:43 AM  
Blogger DI said...

åhh ja det er rigtigt.....

Men var det ikke kun fordi de lækre piger var ude på venstrefløjen?

11:32 AM  

Post a Comment

<< Home