Thursday, February 22, 2007

Hvem ligner Allan?



Så er det tid til et af de mere useriøse - hvilke kendte mennesker ligner i?

Upload et af jeres billeder på myheritage.com og få svaret.

Den anonyme ligner for eksempel Kevin Smith ....den anonyme kender godt nok ikke Kevin Smith, men det udelukker ikke at Kevin Smith er berømt.





Så prøvede jeg at uploade billedet af Allan:

Og så sker balladen... jeg får fejlteksten "Sorry No faces were detected"
Programmet beder mig så markere hvor ansigtet er på billedet og derefter får jeg beskeden "no matches".....

Så er det tid til konspirationsteorierne:

  1. Allan er Unik!
  2. Allan er en alien fra det ydre rum (det forklarer jo hvorfor han har svært ved at forstå hvordan samfundet hænger sammen).
  3. Allan er hemlig CIA agent og har derfor fået nyt ansigt - hans dække er at han har en kommunistisk blog med en masse tåget pladder (han bruger sikkert bloggen til at sende hemmelige koder hjem til hans kammersjuk George B.)
  4. Det er ikke Allans skyld - programmet kan bare ikke håndtere billeder hvor personer bliver angrebet af kraftig medvind...

Jeg hælder mest til nummer 1 - det er jo også derfor vi hylder ham med denne side.

11 Comments:

Blogger DI said...

Har lige prøvet med pia K... hun ligner en blanding af hilary duff (som ellers er pænt lækker) og roseanne barr (hende med tv-serien)

Anders fogh har 73% lighed med george bush.... det sjove er at anders fogh var i deres arkiv over kendte mennesker og han matchede sig selv 100 %

4:57 AM  
Anonymous Anonymous said...

LOL !!!

BTW hvem lignede du selv ?

Men jeg er helt enig. Allan er unik.

For nogen ligner Maveplaskeren hetz, men i virkeligheden er det jo et udtryk for at vi godt kan li' pusteren.

Som min gamle chef sagde :"så længe kunderne gider klage, så er det fordi de gerne vil handle med os"

Så for at blive i en sproglig kontekst som også mavepusterne forstår " Så fat det dog"

7:48 AM  
Anonymous Anonymous said...

Damn... jeg ligner....... Joe Pesci... (70 pct. lighed) Nedtur...

Og dog... Har Joe Pecsi ikke en vis lighed med George Clooney?

8:51 AM  
Blogger Hodja said...

Medregner sitet medlemmer af slægten Orang Utan?

11:22 AM  
Blogger AnnaLyttiger said...

Nu kan man ikke en gang lægge kommentarer på hans blog længere. Men så slipper han selvfølgelig også for de sure slid med at censurere alle de negative indlæg væk...

Jesus, en kylling.

4:27 PM  
Blogger ¥z said...

Århhh, vildt, mand. Jeg ligner SATAN!

4:31 AM  
Anonymous Anonymous said...

JenZ: Vil det være i orden, at jeg fremover starter ethvert svar til dig med "for satan".... uden at du behøver føle dig marginaliseret endsige racistisk behandlet?

Mave : ja vi laver bl.a. Mavepuster-bashing, men kun vedr. hans ytringer som "Allan". Jeg har ingen holdning til ham som person og synes at han skal lov til at være anonym og have lov til at ytre sig lige så tosset som han vil. Hvorfor jeg ikke støtter dit initiativ.

10:46 AM  
Blogger ¥z said...

Jep, feel free. Tak fordi, du spørger først. Det er faktisk forbilledligt, at du stikker en finger i jorden på den måde.

3:45 AM  
Anonymous Anonymous said...

for satan!!

Jeg er på vej til at blive et forbillede :-)

Nå ja, Joe Pecshi er jo også en stjerne...

1:15 AM  
Blogger DI said...

Mystisk... i den virkelige verden ligner jeg en blanding af patrick swayze og drew barrymore....

så fra nu af vil jeg gå og gramse på mig selv for Drew er da en babe...

6:03 AM  
Blogger Thomas Norlund said...

Kevin Smith er det ret coolt at ligne, han er nemlig manden bag kult-film som Dogma, Clerks, Jay and Silent Bob strikes back.

Selv ligner jeg åbenbart Ralf Schuhmacher....

10:30 AM  

Post a Comment

<< Home