Wednesday, February 21, 2007

Millitærkarriere..


Millitærkarrierer tager mange former.

Forsvarets nuværende kampagne handler om de mange måder man kan bidrage på og om hvad man kan blive.

På en blog ikke langt fra os boltrer en tidligere militær mand sig. Det må han være, da han via sine egne erfaringer er i stand til at sætte sig ind i, hvordan danske soldater i Irak tænker og føler. Respekt.

Det medfører så et par kommentarer.

Blogger : "Det er godt at du kan fortælle hvad en dansk soldat i irak burde føle. Dig som aldrig nogensinde har været iklædt en uniform. Dig som aldrig har oplevet reel farer i dit liv."
Gl. militærmand :"Har skam været iklædt uniform. Og er blevet beskudt. Så hold dine fordomme for dig selv."

Blogger:
"Kan du uddybe i hvilket værn og hvornår ?"

Gl. militærmand :"hehe nej vil ikke
uddybe min militære karriere her på bloggen."

Dog letter han lidt på låget senere i kommentar sporet. Heldigvis for BS, så er der ikke tale om en konkurrent :-)

Gl. militærmand :"det er faktisk to episoder og min militærkarriere var ca 2 uger i praktik, mens skudepisoden var et uheld på en ferie.. men det lød da meget godt, ikke ;)"
LOL. Det eneste der tog skade i den historie var heldigvis troværdigheden.... Keep it coming !!!

På samme måde, så kan undertegnede med fasthed i stemmen hævde at jeg er en højtbetalt nøgenmodel.....

Forklaring : Mit billede har været vist i "Ugens Rapport", jeg har været nøgen.... og ikke mindst så jeg tjener godt. Dog ikke på samme tidspunkt.....

2 Comments:

Blogger kramperen said...

Det var faktisk mig der var igang med at udspørge ham :)

9:16 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hej Kramper.

Kommer der snart nyt fra din side ?

11:59 AM  

Post a Comment

<< Home