Tuesday, March 20, 2007

Den sande autonome er .... Bøsse


Jeg ligger hjemme med influenca og har ikke noget at lave ud over selvmedlidenhed og surfe....

På BTs hjemmeside faldt jeg over en nyhed under overskriften :

DR-krise: Drama Queen må selv betale kjolen

åh nej. Kommer der endnu en gang ynk og jammer over DRs økonomiske problemer? Og at Regeringen er homofobisk fordi, det er jo dem, der i bund og grund er skyld i hele miseren via den pression de har udsat DR for (ie. når man er presset, så tænker man ikke helt klart og så kan der jo lige smuttet et par miliarder) og det går jo i sidste ende ud over minoriteter, som Drags.

Men nej, slet slet ikke!!!

Drama Queen tager det helt roligt,da han bliver spurgt om det er ok at skulle betale selv:

"....Det er dyrt at lave drag. Men det er da i orden. Vi har prøvet at finde sponsorer, ligesom nogle af pengene sikkert også kan findes i det budget, som pladeselskabet (MyWay Music) har lagt for lanceringen af den nye cd"

"- Men på positivsiden kan man sige, at jeg så også kan bruge kostumerne efterfølgende, i stedet for at de bare skulle ende nede i DRs kælder. Jeg får i hvert fald ikke noget ud af at være pissed off over det. I det hele taget gider jeg ikke negativitet - den kommer bare negativt tilbage"

Her kan man sgu tale om modkultur, der tager ansvar, ikke klynker eller kræver ind.


Respekt til Drama Queen
(den rigtige drama queen forståes)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home