Thursday, October 19, 2006

Slut prut finale

Off into the sunset

Nå, så blev undertegnede blokkeret på diarre bloggen, det kan vel være godt det samme. At banke fornuft ind i dens to skribenter er som at starte et masseslagsmål med varene hos Dyne Larsen, for slet ikke at snakke om den spildte tid. Så slut for mig på den nævnte blog, i hosts-filen med den så jeg ikke fristes, og hurra for de 5min om dagen jeg sparer på det.

Tak, for de herlige stunder som Allan og Kirle har givet mig på danmarks ringeste blog... Tak for puh-bæ...

4 Comments:

Blogger LMN said...

Hej Kramperen.

Det er for let at give op på den måde.

Jeg er uenig med pusteren om mange ting. Indlæg her og på pusteren har som udgangspunkt ikke haft til hensigt at tilsvine personerne bag, men mere den måde som de har insinueret og argumenteret på.

Det er meget ærgerligt at Allan/Kirle ikke har forstået, at budskabet bag de "negative" kommentarer er, at vi basalt set synes at pusteren er(læs har været) god at besøge pga. de klare udmeldninger de kommer med, men at de godt kunne trænge til at spidse pennen og/eller højne niveauet på debatten.

På den anden side, så er der efterhånden en del, der har forsøgt sig med dialog... men ikke rigtigt kommet nogen steder.

Så hvad kan man gøre....?

1:51 PM  
Blogger LMN said...

Nb. har lige skrevet et indlæg til Bjarne Nielsen på pusteren i posten: "Nye tider på mavepusteren."

Da det nok bliver slettet er her dels Bjarnes indlæg (så konteksten er med) og mit.

Bjarne Nielsen said...

Et simpelt spørgsmål: hvem er de omtalte, der nu er lagt på is?

oktober 19, 2006 9:16 PM

LMN said...

Hej Bjarne.

Jeg tror nok at jeg er i blandt dem, der er lagt på is, da nogle af mine indlæg er slettet på det seneste.

Ærgerligt, da jeg som tidligere skrevet har skrevet, at jeg synes at Mavepusteren er et godt koncept til at provokere det offentlige DK.

Jeg har dog efterspurgt mere saglighed mht. de fremsatte synspunkter og den efterfølgende dialog, samt efterspurgt dokumentation i de tilfælde jeg ikke har forstået eller været enig.

Hvornår jeg har tilsvinet personerne bag er jeg ikke klar over. Ja, jeg har klart efterspurgt en bedre tone fra Kirle (dvs. niveuaet for debatten), men ikke personerne som sådan.

At være personligt efter dem, ville jo ville være totalt usagligt, da jeg jo ikke kender dem (og de heller ikke kender mig), men kun har kendskab til Allan og Kirle udfra den måde de selv besvarer spørgsmål og/eller kritik.

Hvis du (eller andre) mener at det jeg har gjort er over grænsen, så hører jeg det gerne på flg. mail adresse : noedvendighed@hotmail.com

oktober 19, 2006 10:33 PM

1:54 PM  
Blogger LMN said...

This comment has been removed by a blog administrator.

2:00 PM  
Blogger kramperen said...

Jeg tror personligt at det er pga. betegnelsen "malerhjerne" der gjorde udslaget, som fik den kvindelige del af mavepusteren til at farer i flint og starte en brokke-tirade over middagsbordet. Til sidst har Allan så bukket under for presset og lovet at holde spilopmagerne ude.

Bare lidt tankespind...

2:55 PM  

Post a Comment

<< Home