Friday, October 13, 2006

Gør som Kirle...

...bliv en elsket medskribent på en blog.

oplys mail i kommentarfeltet - så får du en invitation til at deltage som skribent på maveplaskeren. Jeg skal nok slette kommentaren efter brug....

Visionen er såre enkel... maveplaskeren er et fristed for de "frække drenge" på mavepusteren... og med frække mener jeg dem som har fået klask i den bare af Kirle.

Maveplaskeren skal være mere social end den skal være politisk - politiken tager mavepusteren sig af... og han gør det godt.

5 Comments:

Blogger ¥z said...

Jeg overvejede lige et sekund at blive medskribent her. Lidt for liss’om altså sådan at lave en form for alliance mellem de gode og de onde. I ved, fred, forståelse, samhørighed, tolerance og harmoni. Det kunne blive smukt.

Så var sekundet gået. Et nyt sekund oprandt og en ny følelse af ugidelighed overvandt mig. Aaaaaaaahj, sagde den til mig. Det kunne da være meget sjovt, men det gør trods alt ingen saltmarch.

Måske smider jeg en kommentar hist og pist, men at blive medskribent vil være at bombe fuglekonger med MOABs.

2:01 PM  
Blogger ¥z said...

Sjov metafor, men sådan forholder det sig nu langt fra med fluer.

1:38 AM  
Blogger DI said...

Kramperen du er tilmeldt....

Yenz, du burde virkelig... vi kunne godt bruge en kvik venstrefløjser til at ruske os lidt en gang imellem! ;o)

Da i er nogle krystere der ikke tør poste jeres mail kommer min mail hermed:

maveplaskeren@gmail.com

10:56 AM  
Blogger LMN said...

Hej Den Anonyme. Jeg er med.

9:48 AM  
Blogger LMN said...

Hej Anonyme.

Jeg vil gerne på, så her er min mail

noedvendighed@hotmail.com

Mvh. LMN

4:17 AM  

Post a Comment

<< Home