Thursday, October 12, 2006

Stemningsbillede fra mavepusteren...

Skal vi vække dem i morgen?

4 Comments:

Blogger DI said...

For god ordens skyld, den søde sløve pige på billedet er ikke Kirle....

7:30 AM  
Blogger DI said...

Når mavepusteren skriver et friskt emne så er boykotten slut....

Og jeg er stolt af jer allesammen, i klarede det uden at slå folk ihjel, brænde ambassader eller kirker...

..I klarede det uden at komme på forsiden af Polemiken....

I kan også være stolte af jer selv.. undtagen lmn... han er en værre skruebrækker! ;o)

2:35 AM  
Blogger LMN said...

Men jeg siger jo undskyld... og så er alt jo i orden (i pusterens optik)....

undskyld....

(min selvtillid tager ubodelig skade af alt det undskylderi...)

Jeg synes selv at jeg er en rimelig handy-man, men det er rigtig, at der er strøget en skrue i ny og næ.

Men det var ikke med vilje og ikke et udtryk for at jeg på nogen måde har noget i mod skruer. Har også bøjet en del søm...

2:44 AM  
Blogger DI said...

Rart at høre du ikke diskriminere og særbehandler søm... ;o)

3:37 AM  

Post a Comment

<< Home