Monday, October 09, 2006

Strejke på mavepusteren?


Vi er mange brugere af mavepusteren.blogspot.com som ikke kan holde til Kirles grimme sprogbrug og ondskabsfulde mobning.

Mavepusteren forstår sig på strejker, blokader og almindelige optøjer.

Derfor opfordrer jeg til en fælles boycot af mavepusteren - al organisering sker i under dette indlæg.....

Vi boycotter siden indtil Mavepusteren får Kirle til at sige undskyld, eller til vi ikke kan holde til at Allan, Kirle, Yenz og Lasse klapper hinanden på skulderen, er enige om at alle andre er ulækre og alt til højre for kommunisterne er noget FØJ

Er i med mig?

20 Comments:

Blogger DI said...

Vi er 2.... det bliver vildt....

Måske bliver vi flere?

12:30 AM  
Blogger DI said...

Nu så jeg lige lysbilleder på nethinden.... som salige Kirle selv ville have sagt...

FØJ!!

6:03 AM  
Blogger DI said...

Vi har allerede knækket dem og vi er ikke en gang gået i gang endnu....

6:42 AM  
Blogger DI said...

Skal vi komme med en officiel statement inde på mavepusteren - så de er klar over at vi boykotter dem??...

6:42 AM  
Blogger DI said...

jo jeg gør det i morgen... og linker til denne tråd... så kan vi få kramperen, johnzere swf og alle de andre fornuftige mennesker med på ideen......

7:38 AM  
Blogger LMN said...

Der er godt nok blevet stille på pusteren.. Er pusten gået af den...

Nå any way, jeg har ikke været voldsomt aktiv, men er med jer, mest for at pusteren kan få debatniveau'et lidt op.

For vi har behov for pusteren og meget kan man sige om Allan, han provokerer godt.

2:39 PM  
Blogger DI said...

Ja vi kan godt lide pusteren.
Men vi er i vores gode ret til at være kritiske.

....jeg skriver en besked til ham lige om lidt.... eller i morgen tidlig....

2:50 PM  
Blogger LMN said...

Den nuværende debat form på pusteren, eks. i "brandbomber mod danmarks ambassade.." er et godt eksempel på at man spilder tiden...

Gid Kirle bare én gang (ikke "en gang i mellem", det ville være at forvente for meget..) ville lade være med at føre debat på den måde hun beskylder andre for.

Eller man ville lade være med at generalisere..., eks. "eftersom kamensky tilsyneladende støtter DF/DFU må man regne med at han generaliserer en muslim ud til alle. Det er vel DF/DFUs varemærke." Allan.

Kamensky prøver faktisk at lade være med at generalisere...

På defendingdanmark skriver DFU tilbage til Martin K at man har haft besøg af Mona Sheik. DFU vil åbenbart gerne høre fra muslimer. Hvis man generaliserede, så havde man vel ikke behov for det? Spørgsmålet er retorisk.

Pusteren kunne faktisk blive et godt forum for debat

5:09 AM  
Blogger DI said...

Det er sket med ordlyden:

Vi er mange (ihvertfald 3) der boykotter mavepusteren indtil tonen bliver bedre.

Vi opgiver jer ikke, som nogle siger så har i noget at byde på når i vil....

Valget er jeres.....

Kamensky var ikke klar over boykotten, tænk hvis han ikke havde været aktiv?

Se evt. mere på maveplaskeren.blogspot.com

----------------

Håber de reagerer rationelt på henvendelsen.

6:36 AM  
Blogger DI said...

og ja min røv er stor abdul.

6:36 AM  
Blogger DI said...

Johnzeren/abdul,
kan i ikke nøjes med at skrive under et navn...

i er jo den samme person...
DET VED ALLE!!!

:o)

7:20 AM  
Blogger DI said...

JEP!!!

Min kære skizofrene ven!

7:29 AM  
Blogger LMN said...

Mit sind er fuldt med skyld over den smerte mine ytringer kan have påført nogen.

Jeg vil derfor straks sige undskyld for den tilsvining jeg har udsat sagesløse læsere på pusteren for (uagtet at jeg ikke helt ved hvordan jeg har tilsvinet dem på. Håber at Kirle vil oplyse mit formørkede sind....).

Jeg må også sige undskyld i dette fora for at være så p.... elendig til at overholde en boycut...

Jeg lover at lade være med at skrive mere på pusteren.... (men undskyld på forhånd hvis jeg kommer til det ).

Venligst bemærk at dette indlæg ikke har til hensigt til at fornærme nogen. Undskyld på forhånd.

10:51 AM  
Blogger LMN said...

Har lige set Kirles svar...

Hvad skal man sige?

Hun anklager rask væk hvem som helst for hvad som helst. Og beder om at man kommer med beviser for at hun ikke har ret....

Skal afholde mig fra at kommentere på pusteren, men undrer mig over hvad det er hun får ud af sin opførsel og ikke mindst hvad hun forventer at få ud af det.

Man kan undre sig over at de i det hele taget har åbnet for kommentarer, når pusteren ikke er hverken et debat- eller diskussionsforum og skal respekteres derefter. Hvad er meningen så?

11:02 AM  
Blogger ¥z said...

Jeg er med på at boykotte mavepusteren resten af dagen. Men jeg springer altså fra, hvis I skal til at sætte ild i ministerboliger og sådan noget.

1:33 PM  
Blogger LMN said...

Bare rolig ¥z. Jeg skal på arbejde i morgen..... :-)

Spøg til side, vi efterspørger jo faktisk et bedre debat klima, hvor man ikke uden begrundelse bliver skudt en masse i skoene, svinet til etc.

Når folk tager sig sammen til at beklage sig, så er det jo fordi man gerne ser dialogen fortsætter.

Bedre debatklima på mavepusteren.... Nå nej, der må jo ikke debatteres derovre...

1:56 PM  
Blogger DI said...

alt slipper igennem onanymes øje....

11:01 PM  
Blogger DI said...

yenz,

Vi kunne aldrig drømme om at lege med ild... og fedt at se dig!

11:14 PM  
Blogger LMN said...

Hej Fantomas.

Så længe du begrunder på en saglig måde hvorfor Kirle i din optik er et sørgeligt skvat, så bør kommentaren ikke slettes, jvf. Kirle:

"kig lige bloggen igennem engang. Der er masser der er kritisk. Men sagligt eller kontekstuelt.

Hvis nogen sviner nogen andre til herinde uden en begrundelse. Så ryger den. Og det gælder for alle. Der er endda røget nogle stykker om andre der skriver her på bloggen.

Så nogle kommentarer bliver slettet."

Det kan undre at hun ikke sletter egne kommentarer.... (Måske gør hun det og kun de mest saglige kommentarer står tilbage....)

Og i øvrigt ønsker man ikke debat eller diskussion derovre, jvf. ze rules

12:12 AM  
Blogger ¥z said...

Eich, der er noget galt med uret her på siden. Jeg skrev mit indlæg kl. kvart i elleve i går aftes. Det var sådan en slags vits, der næsten var sjov.

12:52 AM  

Post a Comment

<< Home