Wednesday, October 04, 2006

Mavepuster-aktive... identificer jer selv!!


Det kunne være sjovt at "lære" jer lidt at kende.... her er lidt om den anonyme

Alias på mavepusteren:
"Den anonyme" - før hed jeg Solar Plexus - synes det var ret sjovt at lægge mave til mavepusterens slag. Da Allan og Kirle så fik for meget modstand af os "anonyme" (for Allan og Kirle er slet ikke anonyme!) krævede de at man skulle oprette en blogger-profil..... og det blev så til "den anonyme".... ligesom for at markere overfor Kirle at selvom man har en bloggerprofil kan man stadig være anonym.

Hvorfor besøger du mavepusteren:
Jeg er masochist og kan lide at få skæld ud - specielt dejligt når Kirle hiver pisken frem og skal lære lille dumme mig hvordan tingene hænger sammen.... (i hendes verden forståes)..

Jeg har opgivet at få dem til at rokke sig ud af flækken holdningsmæssigt - de står fast og det må man respektere..... men de skal have lidt modstand.

Politiske ståsted:
70% Konservativ, 10% radikal, 10% venstre og 10% SF.....

Yndlingsmedkommentatorer:
Abdul - snerrende vid, bidende kommentarer og tør tør humor - en helt igennem sexet mand!
Yenz - Intelligent fyr - lidt for akademisk, men ikke helt uden humor...
Kramperen/johnzeren - det skrivende kaveleri - når jeg er ved at køre træt i at være pædagogisk overfor Allan og Kirle.

2 Comments:

Blogger kramperen said...

Jeg takker og bukker. Tror grunden til at jeg besøger mavepusteren er for nogle billige grin. De er indbegrebet af "ufrivilligt sjove"

10:09 AM  
Blogger DI said...

De er sgu søde nok .... Kirle skal bare lære at slappe af...

2:38 PM  

Post a Comment

<< Home