Thursday, October 12, 2006

Tekster som er blevet slettet?

Vi har stort set alle oplevet at få slettet en kommentar på mavepusteren.

Jeg har kun fået slettet en kommentar - og det var en af de første gange jeg kommenterede manglen på den "gode tone". jeg kom til at beskrive Kirle som "uptight" i mangel af et bedre dansk ord.

» uptight (100%)
(Engelsk-Dansk)stresset; ikke afslappet; anspændt; nervøs; bekymret; (vred)
irriteret; gal; ophidset;


Det blev betragtet som et ondsindet personangreb og så måtte det en tur i papirkurven...

Hvad har i fået slettet på mavepusteren?

4 Comments:

Blogger DI said...

ja det er min mor - hun skylder stadig Jørgen Ege en masse penge for operationerne...

2:37 AM  
Blogger kramperen said...

ingenting indtil videre

7:58 AM  
Blogger LMN said...

Har lige fået slettet en post under "Svenske tilstande". Pludselig var den Anonymes kommentarer væk..., så jeg spurgte om flg.:

LMN said...
Og hov. Hvor blev den anonymes kommetarer af?
Og hvad var baggrunden for at de blev slettet?
oktober 18, 2006 1:11 PM

6:34 AM  
Blogger The Free Dane said...

Alt hvad jeg har skrevet på mavekilderens og kirle's blog er blevet slettet, og det bare fordi jeg skrev i samme stil som kirle, ak ja.

3:26 PM  

Post a Comment

<< Home