Monday, October 23, 2006

Kopi af mavepuster-indlæg?

Ja så er vi blevet udelukket fra mavepusteren.

Min ide er at vi smider indlæg fra mavepusteren herover på maveplaskeren så vi kan diskuterer emnet og mavepusterens holdninger - i vores så velkendte "gode tone".....

Derudover har Abdul foreslået at vi tilmelder os politik-blogbot for at blive mere kendte - det har jeg helst ville undgå for jeg orker ikke at blive inviteret til filmpremierer på stribe..... det er hårdt at være kendt.....

Men nuvel... vi tilmelder os blogbot og ser hvad der sker....

Tilbage er spørgsmålet ..skal vi kopiere?

4 Comments:

Blogger Gouril said...

God kutyme er lige dele referat og citater, krydret med egne velkomponerede betragtninger - dersom man da overhodet kan finde noget værd at kommentere ovre hos Allan og hans "nazist"-brøler. Går der ikke nemt cyklisk redundans i det??? Det er liiiidt lissom og læse Politiken ;-)

1:28 PM  
Blogger kramperen said...

Vel vel, for mig er der ikke rigtigt noget politisk debat over det her, hverken på det her subdomæne eller ovre i den fattige del byen hos Nørrebro United. Det er skæg og ballade!

Så ja til blogbot og ja til kopi og pasta... ingen kneb er for beskidte, det her er jo ikke DFU eller RU!

1:47 PM  
Blogger kramperen said...

Jeg tænkte, skulle vi egentlig ikke have et billede af kirle og allan oppe i hvert hjørne af siden? Lidt ala dansk-svensk blog?

1:50 PM  
Blogger DI said...

Kramperen... nej det går ikke... copyright du ved...

Men jeg skal nok spice bloggen lidt op når der kommer lidt tid...

2:26 PM  

Post a Comment

<< Home