Sunday, November 05, 2006

"WTF?!"

Gad vide om det bider på Allan, når ¥z undrer sig?
Eller betyder det at kommentarer, der ikke er krænkende i følge "blog author", vil komme på?
Eller betyder det, at kommentarer bliver modereret så de passer til det gældende virkeligsopfattelse på pusteren?

Tja.... Svarene er nok nej, nej og muligvis..

***********
¥z said...
Comment moderation has been enabled. All comments must be approved by the blog author.


WTF?!
november 04, 2006 9:41 AM

Allan said...
yes jenz. Det er sørgerligt, men sgu nok nødvendigt. Så nu skal man lige vente lidt tid før ens kommentar kommer på, men da vi sidder på nettet konstant, burde det være rimeligt nemt. Håber på forståelse for ordningen. :)
november 04, 2006 8:23 PM

2 Comments:

Blogger Johnzeren said...

Jeps.
Jeg skrev efterfølgende et stille og rolig indlæg om at det ville blive mit sidste indlæg, da jeg formentlig ville blive filtreret ud.
Og selv det indlæg nåede ikke frem.

Det er virkelig meningstyranni så det basker. Men nu gider jeg ikke den blog mere, i hvert fald.

3:08 AM  
Blogger lmnord said...

Samme her... Men derfor vil jeg alligevel smutte forbi for at se hvad der sker der ovre. Ikke mindst pga. underholdningsværdien...

Men også fordi den kære Allan har sine meninger, hvilket jeg synes er fedt. Bare ærgeligt at han ikke vil føre en dialog om dem.

Så nu har Pusteren fået sig et velfortjent pusterum...

12:53 PM  

Post a Comment

<< Home