Thursday, October 19, 2006

En personlig bekendelse....

Jeg elsker Allan og Kirle, og jeg elsker Mavepusteren. Det er så rart, at de er til, og det er betryggende, at jeg via nettet har adgang til et segment, jeg ikke selv må omgås for min læge.

Han siger, at min migræne bliver forværret, hvis jeg fysisk skal opholde mig sammen med repræsentanter for dette gyldne snit ned igennem intelligens, empati, forståelse af komplicerede sammenhænge, selvstændige meninger samt en moral, som kun de færreste kan matche.

Og så glemte jeg helt humoren. Denne specielle Mavepuster-humor der ikke er til at finde andre steder, denne blanding af eksotiske sprogblomster, fejlfri stavning samt et vid og bid, som selv Georg Metz må misunde.

TAK FORDI I ER TIL OG HAR LAGT OS PÅ IS!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home